6 Mart 2009 Cuma

Kişisel-I

Bugün önemli bir gündü benim için. Salı yaptırdığım kan testlerimle birlikte bugün sabah 9 da yaptırdığım eko'nun sonuçlarına bakacaktı doktor. Hastanenin o soğuk ve iğrenç renklerle boyanmış duvarlarının içinde kendimi boğuluyor gibi hissettim. Biraz hava alabilmek için gittiğim cam kenarından önce dışarıya baktım sonra da arkamda bıraktığım kalabalığa baktım. Çoğu kişinin yanında birileri vardı. Kimisi kolkola girmişti, kimi sıkı sıkıya sarılmıştı, kimininse hiç bir şey yapmadan yanlarında öylece bekleyen insanlar vardı...

Onu düşündüm sonra. Ne olurdu bugün yanımda olabilseydi. Yanımda öylece dursaydı. Varlığını hissetseydim...
Gelmedi...
Önemsemedi...
Ama olsun sorun değil...
Yalnızda ayağa kalkabilirim zorda olsa...
Alıştım artık...

1 yorum:

  1. Herşey yeni başlıyor senin için bilmelisin, sen daha güçlü olmalısın ki unutulmak isteyeni daha kolay unutasın..

    YanıtlaSil