24 Kasım 2010 Çarşamba

Kişisel - IV

Bir yıl olmuş kişisel birşeyler yazmayalı. Yazalım o halde; yazmış olmak için değilde aslında bir yılda ne fark var görmek için. Hani bazen insan kendisini alır karşısına konuşur ya aslında yazmakda öyle bir şey. Kendini yazarsın ve sonra okursun ya. İşte öyle bir şey.

Bireysel;

Son terkettiğim şehir dahil üçüncü bir şehri de geride bıraktım. Her yok oluşda bir şehri geride bıraktım. Kaçtığım aslında şehirler, kaldırımlar, caddeler değildi. Bildik tanıdık şeylerdi. Daha fazlasından kaçmadım,  senden ondan herkesden birşeyler...

Şu an bulunduğum yer benim için bir limandan başka birşey değil. Hayat uzun(belki), yol uzun. Hani insan öyle bir noktaya gelirki bu sefer geriye sarmaya başlar. Başladığı yerde bitirmeye karar verir, umarım benim içinde öyle olur.

Bir hayat kurdum kendime, sıfırdan başlamadım tabi ki eskinin içine yeniyi iliştirdim. Yeni bir ev, yeni bir iş, yeni bir çevre, yeni yeni yeni. Bu kadar yenilik içerisinde hala eski bir kalp. Belkide hiç eskimiyordur sürekli kendini yeniliyordur.(Yenildiği kesin :]) Ama biliyorumki bir gün geçmişte kalanlar tozlu raflarda yerini alacaktır...

Güzel bir işim var, kariyer peşinde koşmaya başladım bile. Zamanla hayat standartlarımın daha da iyi bir hal alacağı fikrindeyim. Zaten bir insan neden akşama kadar bir ofis katında kafa patlatır ki. Şu an ki hayatımdan memnunum aslında hiç bir eksiğim yok, daha da önemlisi sağlığım yerinde. Ama işte insanoğlu her zaman en iyiyi istiyor. Kim istemiyorum diyorsa yalan söylüyordur çünkü zaten başta istediği hayat tarzını yakalamıştır ve rahatı yerindeyse ses çıkarmak istemez. Daha kötüsü de olabilirdi. Kötüsünü istemediğine göre iyisini istiyordur. Hımmmsfff bu aralar çok fazla felsefe kitapları okuyorum ondan bu saçmalama modu.

Gönül işleri; çarşaf gibi olmuş denizden farksız :]. Biraz huzur sadece...

---

Blogsal Durum;

Yazı dizilerinin devamlarını yazmaya çalışıyorum. Pek bi yoğun iş hayatı zaman bulamıyorum açıkçası. Ama zamanla düzelecektir.

Bu kadar.
Sustum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder